فرماندار شوشتر از کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به ۳ روستای محروم دهستان شهید مدرس و همچنین احداث مدرسه در ۲ روستای بخش میان‌آب خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسین پنبه دانه پور  فرماندار شوشتر گفت: در دهستان شهید مدرس با توجه به محرومیت‌هایی که وجود دارد در ۳ روستای محامید، چم‌فرج و سیدخلف طرح آبرسانی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت ابوالفضل (ع)، آبفا شهرستان، ستاد بازسازی عتبات عالیات و خیرین بزرگوار شروع به کار کرده است.

او با بیان اینکه در دو روستای نقیشیات ۲ و شقاریج علیا از بخش میان‌آب ۲ باب مدرسه با همکاری خیرین، ستاد بازسازی عتبات عالیات و اداره کل نوسازی مدارس کلنگ زنی شدند، تصریح کرد: این خدمات در قالب طرح پویش مهر شهید حاج قاسم سلیمانی و با همکاری مجدانه ستاد بازسازی عتبات عالیات و خیرین و کمک‌های دولت به مردم عزیز ارائه می‌شوند.

پنبه دانه پور بیان داشت: آغاز به کار این پروژه‌ها در ایام‌الله دهه فجر و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ان شاءالله برای مردم موجب برکت خواهند بود و مشکلات موجود در این زمینه‌ها را مرتفع خواهند ساخت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عدنان
۱۵:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
غیزانیه چی شد؟ فراموش شد؟ روستاهای بدون اب مسجدسلیمان چی شدن؟ آبرسانی شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
شفیعی
۰۹:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
امیدوارم کار درست و اصولی انجام شده باشه، بعد از یک هفته اعتراض نکنن که آب قطع شده، غیزانیه را هم دریابید، هوا داره گرم میشه، گناه دارن بنده های خدا