رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون گفت: به مناسبت دهه فجر ۲ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در این شهر ساخته و تحویل آن‌ها داده شد.

حسین ابراهیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام این شهر با کمک خیران اقدام به ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان کرده است.

او افزود: ۲ واحد مسکن برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد صیدون،  احداث و طی مراسمی با حضور مسئولان به صاحبان آن‌ها واگذار شد.

ابراهیمی با بیان اینکه هزینه هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون برای ۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون مسکن مقاوم احداث و تکمیل شده است که ان شاء الله تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون ضمن تشکر از تمام کسانی که در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند، تصریح کرد: انتظار ما از خیران عزیز این است که با همت بلند خود ما را در خانه دار کردن افراد بی بضاعت و کم توان مالی یاری رسانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.