سه طرح عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در قم امروز با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  پنج طرح عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در قم به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

این طرح‌های عمرانی با زیر بنای چهار هزار و ۴۴۸ متر مربع و با اعتبار ۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان‌های قم، گلستان، گیلان و لرستان به بهره برداری رسید.


ساختمان آموزشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم در سه طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو واتی آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم با هزینه سه میلیارد ریال در این مراسم افتتاح شد.


صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در حاشیه این مراسم گفت: یکی از الزامات دانشگاه فنی و حرفه‌ای توسعه فضای فیزیکی و عمرانی است به  همین منظور  از سال ۹۶ تا کنون ۱۹۳ پروژه به بهره برداری رسیده است.


او افزود: در دهه فجر امسال ۲۷ پروژه عمرانی دیگر نیز در سراسر کشور با هزینه ۷۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که ۴۰ هزار متر مربع به فضای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اضافه خواهد شد.


همچنین در این مراسم از خیری که در ساخت ساختمان آموزشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم کمک کرده بود، تجلیل شد.

سه طرح عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم افتتاح شد

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار