معاون رئیس جمهوری در امور زنان، ارزیابی روند اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده را از برنامه‌های سومین سفر خود به کردستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در سفر یک روزه خود به کردستان و در فرودگاه سنندج گفت: تیرماه سال گذشته سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده کردستان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب شد.

او برنامه اصلی سفر خود به استان را گزارش گیری و ارزیابی روند اجرا و میزان پیشرفت این سند اعلام کرد و افزود: این سند برنامه ارتقا شاخص‌های عدالت جنسیتی و شاخص‌های خانواده را برای استان تعریف می‌کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اضافه کرد: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده برنامه‌ای نتیجه محور بوده که با همکاری مطلوب دانشگاه‌ها و مدیران و متخصصان این حوزه تنظیم شده است.

ابتکار افزود: در ادامه این سفر نشستی با بانوان کُرد برگزار خواهد شد تا از نزدیک با پیشرفت‌ها، دستاوردها، نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها آشنا شویم.

او یکی دیگر از برنامه‌های سفر خود به استان را بازدید از اورژانس اجتماعی مرکز استان عنوان کرد و گفت: این اورژانس به دلیل نقشی که در مداخله در بحران‌ها دارد می‌تواند در تحکیم خانواده و مقابله با خشونت و آسیب‌ها بسیار موفق عمل کند لذا این مرکز برای ما بسیار حائز اهمیت است.

بازدید از خانه سلامت، خانه امن، شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، و شرکت در همایش زن کرد، سرمایه اجتماعی و حضور در برنامه گفتمان صدا و سیمای مرکز کردستان برنامه‌های سفر یک روزه معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کردستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.