هم زمان با دهه فجر پنج طرح کشاورزی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح این طرح‌ها که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: وظیفه و رسالت شرکت کشاورزی آستان قدس رضوی استفاده و بهره برداری شایسته از منابع موجود و ارائه یک کار خاص و نمونه است.
 
او با بیان اینکه با وجود نخبگان و ظرفیت موجود و همچنین دانش و فناوری این انتظار باید به خوبی برآورده شود افزود: باید با استفاده از امکانات خود در بخش‌های مختلف از جمله تولید بذر، ارائه محصولات با استفاده از فناوری روز در جهت تامین نیاز‌های اساسی قدم برداریم و کار نمونه ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: طرح‌های امروز با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال به انجام رسیده و اشتغال مستقیم ۳۹۰ نفر و غیر مستقیم دو هزار نفر را فراهم کرده است.
 
بهره برداری از استخر ذخیره آب ۸۵ هزار مترمکعبی در مزرعه کشت و صنعت نمونه آستان قدس رضوی در مشهد، طرح ۲۹۰ هکتاری سیستم‌های آبیاری تحت فشار انابد بردسکن، طرح ۸۰ هکتاری سیستم‌های آبیاری تحت فشار در تربت حیدریه، طرح ۱۲۰ هکتاری سیستم‌های آبیاری کم فشار در اسفراین و طرح زراعت پاییزه ۹۹ در سطح ۲ هزار هکتار اراضی دق چهل تو در سرخس از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام// ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.