رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ای بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بیمارستان سجادیه تربت جام نصب و راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان سجادیه تربت جام گفت: این دستگاه بزرگترین دستگاه اکسیژن ساز منطقه جام است که با مخزن ۲هزار لیتر و ظرفیت ۶ هزار لیتر در دقیقه با خلوص ۹۳ درصد اکسیژن تولید می کند که ظرفیت نرمال و نهایی آن است.

او افزود:این دستگاه جهت تامین اکسیژن بخشهای درمانی و مخصوصاً بیماران کرونایی ضروری است و علاوه بر این بیمارستان سجادیه تربت جام مجهز به مخزن ذخیره اکسیژن مایع است که در مواقع ضروری اکسیژن مورد نیاز بیمارستان را تامین می کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: تربت‌جام جز محدود شهرستان های است که کارخانه تولید اکسیژن دارد که با حمایت مدیر عامل کارخانه در زمان بحران کرونا کمبود اکسیژن نداشتیم واکنون هیچ گونه دغدغه‌ای در جهت کمبود اکسیژن در شرایط کنونی نداریم.

 افکار بیان کرد: هدف ما خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم منطقه جام است و سلامت مردم اولویت اول همه ماست و افتتاح پروژه ها با جمعیت کم و با رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام می شود.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.