مدیر برق خلیل‌آباد گفت: از ابتدای امسال ۱۰ طرح به منظور اصلاح و توسعه شبکه برق و تقویت روشنایی در خلیل آباد اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کاظم امیری مدیر برق خلیل‌آباد گفت: در  یک برنامه چهارساله تا پایان سال ۹۹ دستیابی به هدف عمده و مهم حذف نقاط دارای افت ولتاژ برق در شبکه توزیع برق خلیل آباد و استانداردسازی و تقویت روشنایی معابر با حذف چراغ‌های قدیمی روشنایی معابر مورد نظر بود که اهداف تعیین شده در زمان مقرر محقق شده است.
 
او افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است که همزمان با هفته دولت، ۱۵ میلیون ریال از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسید و برای اجرای طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر نیز اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد ریال صرف شده است.

مدیر توزیع برق خلیل‌آباد با بیان این‌که احداث شبکه‌های فشار متوسط و نصب ۱۳ پست توزیع در شهرستان به منظور رفع مشکل افت ولتاژ مشترکان برق، از جمله پروژه‌های افتتاحی دهه فجر است؛ ادامه داد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع شهرستان خلیل‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیاردریال، تأمین برق مشترکان جدید با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیاردریال، تقویت روشنایی معابر شهری و نصب چراغ گازی در روستا‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، توسعه و بهبود زیرساخت‌های شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از جمله سرفصل‌های طرح‌های اجرا شده در خلیل‌آباد است که در دهه فجر به افتتاح رسید.

امیری بیان کرد: ۱۵ میلیارد ریال نیز اعتبار طرح‌های در حال اجرا و طرح‌هایی است که در دهه فجر امسال کلنگ زنی شد و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده این طرح‌ها نیز تا پایان سال در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.