در مراسمی در سالن سلمان ساوجی از مادران قرآنی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسمی تجلیل از مادران قرآنی در سالن سلمان ساوجی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ساوه  برگزار شد.

در این مراسم از ۱۷ مادر قرآنی که خود و یا فرزندان آن‌ها حافظ آیات کلام الله مجید بودند، با اهدا لوح تجلیل شد.

حجت الاسلام محمدی نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه در این مراسم گفت: دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هر ترفندی برای ضربه به نظام استفاده کرده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: جنگ اقتصادی علیه ایران هم به عنوان آخرین راهکار دشمنان در مقابل اراده‌ی شکست ناپذیر ملت ایران با شکست مواجه شده است.

او با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: تدابیر حکیمانه و شاخص‌های مقام معظم رهبری موجب تغییرات معادلات جهانی دشمنان به نفع ملت سرافراز ایران شده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ساوه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در داخل کشور بیان کرد: با همه‌ی بلندنظری‌های ملت، معضلات معیشتی گریبانگیر مردم شده که برخی از آن‌ها ریشه در بی تدبیری مسئولین دولتی دارد و نباید به بهانه‌ی تحریم‌ها کشور را معطل نگه داشت.

او تعالیم روحبخش قرآن کریم را براساس فطرت الهی انسان‌ها توصیف کرد و ادامه داد: آموزش کلام وحی موجب اوج گرفتن در آخرت و رهایی از آتش جهنم می‌شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: مادران امروز وظیفه دارند با انتقال مفاهیم بلند قرآنی علاوه بر ایجاد زمینه‌های تشکیل جامعه اسلامی با تقویت روحیه‌ی انقلابی و جهادی موجب سعادت نسل آینده آینده را فراهم کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.