مسابقات قرآن ویژه شهرستان های استان مرکزی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود .

مسابقات قرآنی شهرستان های استان مرکزی ویژه ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه اقدام به برگزاری دو مسابقه ویژه ماه مبارک رمضان کرده است.

مسابقه اذان مخصوص سه رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال است که شرکت در این مسابقه فقط به صورت تصویری است و شرکت کنندگان ویدئو ضبط شده را به صورت تصویری ارسال کنند.

اگر ضبط اذان در مسجد و مقابل محراب باشد امتیاز بیشتری دارد ذکر نام و نام خانوادگی، نام پدر، نام مسجد و شماره تماس الزامی است.

مسابقه خاطره نویسی

مسابقه خاطره نویسی  ویژه رده سنی کودکان تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال است و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه خاطره اولین نماز و روزه ای را که به جا آوردن می نویسند.

شرکت کنندگان هر دو مسابقه تا ۲۵ ماه مبارک رمضان مهلت دارند آثار خود را از طریق پیام رسان سروش یا تلگرام به شماره های ۰۹۱۲۷۵۵۵۷۳۴-۰۹۱۸۲۵۷۸۱۶۲ ارسال کنند و به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مسابقه تفسیری مشکات

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش اقدام به برگزاری مسابقه مجازی انس با قرآن کریم و تفسیر سوره نور کرده است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه به کانال meshcaat_tafresh@ در پیام رسان تلگرام و کانال meshcaat@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

مسابقه تفسیر تلاوت نور

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان اقدام به برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم کرده است و علاقه مندان هر روز ساعت ۶ تا ۷ بعد از ظهر به کانال Telavatkomijan@ مراجعه کنند.

به شرکت کنندگان در این مسابقات هدیه و یا جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار