رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای کیف قاپ و موبایل قاپ و کشف ۱۰ فقره سرقت به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و هشتم دی ماه پرونده‌ای با موضوع دستگیری سارق گوشی از کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب ارجاع شد که براساس اطلاعات پرونده یک شهروند خانم در حال عبور از خیابان بوده که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین به وی نزدیک و اقدام به قاپیدن کیف حاوی گوشی، تلفن همراه و مدارک وی می‌کنند که با مقاومت شدید آن خانم روبرو شده و با سر و صدای ایجاد شده تعدادی از اهالی محل راننده موتورسیکلت را مهار ولی ترک نشین به صورت پیاده، موفق به فرار شده و فرد دستگیر شده تحویل پلیس می‌شود.

وی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری هویت خود را سهیل معرفی می‌نماید و به همراه پرونده تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی می‌شود، پس از وصول پرونده، در تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهم، تنها به سرقت از شاکی اعتراف کرد، اما پس از استعلام سوابق کیفری وی مشخص شد که دارای سابقه سرقت مقرون به آزار نیز است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان با اقدامات پلیسی نظیر بهره برداری از تصاویر دوربین‌های مداربسته صحنه سرقت‌های اخیر، شیوه و شگرد سهیل و نوع موتورسیکلت وی و بررسی نقاط تردد او در شبانه روز و دعوت از مالباختگان با توجه به پارامتر‌های فوق و انجام مواجهه حضوری با متهم و شکات هفت نفر دیگر از مالباختگان با اطمینان سینا را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سینا با توجه به ادله‌های موجود لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره سرقت به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اعتراف کرد و اظهار داشت با همدستی یکی از دوستانم به نام کامران برای تامین هزینه‌های زندگی دست به ارتکاب سرقت می‌زدیم.

مجیدی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح سینا در نهایت با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی همدست متواری وی و خریداران اموال مسروقه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار