جمعی از ائمه جمعه و جماعات شهر‌ها و روستا‌های شهرستان گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با  دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایرانجمعی از ائمه جمعه و جماعات شهر‌ها و روستا‌های شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اراک و با حضور مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی و شهرستان اراک در محل این ستاد گردهم آمدند.

در این جلسه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک و مسئول امور روحانیون این ستاد در اراک به گزارش عملکرد و تبیین برنامه‌ها پرداختند.

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در این همایش از حضور و فعالیت ارزشمند روحانیان در ستاد بازسازی عتبات عالیات قدردارنی کرد.

صفریان با اشاره به آموزه‌های قرآنی در خصوص اهمیت بیوت و حرم‌های مقدس، گفت: مسئولیت و خدمت در ستاد بازسازی عتبات عالیات یک توفیق الهی است که باید قدردان آن باشیم

او با تاکید بر نقش ارزنده علما و روحانیت در پیشبرد انقلاب اسلامی و ترویج معارف دینی گفت: ائمه جمعه و جماعات در پیشبرد اهداف این ستاد نیز موثر بوده و هستند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی بخش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و ارشادات ائمه محترم جمعه و جماعات شهرستان اراک، تحولات بزرگ و ارزشمندی در این عرصه رقم بخورد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.