تفاهم نامه تولید، تهیه و ارسال ۱۶ ستون سنگی صحن امامین عسگریین (ع) به دست تولید کنندگان محلات ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در نشستی تفاهم نامه تولید، تهیه، ارسال و نصب ۱۶ ستون سنگی ایوان‌های شرقی حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام در سامرا، به مبلغ یک میلیارد تومان در شهرستان محلات بین ستاد عتبات عالیات کشور و ستاد عتبات عالیات استان مرکزی به امضا رسید.

این نشست با حضور زندوکیلی معاون استاندارو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مرکزی، نامجو جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و مقرر شد کل مراحل اجرا شامل تهیه، تولید، ساخت و ارسال این کار در استان مرکزی و در شهرستان محلات انجام پذیرد و همچنین در زمینه صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در کربلا هم بحث و تبادل نظر شد.

زند وکیلی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی درحاشیه این جلسه گفت: قبلاً در کارگاه شرکت سنگستان شهرستان محلات، ستون‌های صحن حضرت زهرا سلام الله علی‌ها آماده سازی وبه کشور عراق ارسال شده است که با موفقیت انجام شده مقرر شد هماهنگی‌های فنی و پروژه انجام پذیرد تا در خصوص سامرا هم تعدادی ستون هم آماده سازی و ارسال شود.

زند وکیلی افزود: همچنین برای صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در کربلا هم، برنامه ریزی‌هایی صورت می‌گیرد که بستگی به توان سنگ استان مرکزی و استفاده از این کارخانه، همت عزیزان در ستاد مرکز و عزیزانی علاقمندند اهدای نذورات دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.