رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: رانندگان خودرو‌های با پلاک مخدوش به مقام قضائی معرفی و خودروها توقیف می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علیرضا رحیمی رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، هر گونه دستکاری عمدی در اعداد و مشخصات پلاک خودرو، تغییر شکل، مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو جرم است و شش ماه تا یک سال حبس به دنبال دارد.

او افزود: در جریان اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در مشهد، هر شب تعدادی خودرو با پلاک‌های مخدوش توقیف می‌شوند.
 

بیشتر بخوانید


رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به ارسال پیامک تردد در ساعات منع تردد به مالکان خودرو‌های متخلف ادامه داد: ممکن است به دلیل مخدوش کردن پلاک خودرو، پلاک خودروی دیگری به جای خودروی متخلف در سامانه ثبت و پیامک تخلف برای صاحب آن خودرو ارسال شود که این موضوع به صورت سیستمی بررسی می‌شود.

رحیمی بیان کرد: شهروندان نیز در صورت مواجهه با این موضوع می‌توانند با ارائه مستندات به بخش اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند تا نوع خودرو متخلف با پلاک خودرو جریمه شده، بررسی و اصلاحات انجام شود.

او تصریح کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه خودرو در مشهد از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان در مشهد ادامه دارد و رانندگان متخلف دو میلیون ریال جریمه می‌شوند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.