چند طرح عمرانی ورزشی و آموزشی در روستا‌های شازند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شازند چند طرح عمرانی ورزشی و آموزشی در روستا‌های شازند به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

طرح‌های دهیاری روستای بصری شامل زمین چمن مصنوعی، دیوار ساحلی، جدول گذاری معابر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی روستای نهرمیان، توسعه مدرسه ابن حیان نهرمیان هم از جمله طرح‌هایی بود که افتتاح شد.

همچنین طرح‌های عمرانی دهیاری روستای جلایر شامل سنگ فرش معابر، زیر سازی آسفالت، پل و دیوار ساحلی به صورت متمرکز افتتاح و پایگاه آتش نشانی روستای نهرمیان کلنگ زنی شد.

همچنین با حضور فرماندار شهرستان شازند، امام جمعه شهر توره، و بخشدار زالیان و مسئولان ادارات آب و فاضلاب، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، منابع آب، توزیع برق، شبکه بهداشت، راهداری و حمل ونقل، بنیاد مسکن، صنعت و معدن وتجارت میز خدمت در محل بخشداری زالیان برگزار شد و مسئولان به درخواست‌ها و سئوالات مراجعان پاسخ دادند.

حسین رجبی فرماندار شهرستان در این نشست مردمی بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و تلاش در جهت رفع و یا کاهش آن تأکید کرد.

رجبی افزود: در ایام دهه فجر۱۷۰طرح با اعتبار۰۰۰ ۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده که تا ۲۲ بهمن افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و این طرح‌ها بیش از هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را به همراه خواهد داشت.

او اضافه کرد: از این طرح‌ها ۱۷ طرح با ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.