قربانی گفت: در دهه فجر امسال ۵ هزارو ۸۱۱ طرح مرتبط با سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور در حال افتتاح است.

قربانی معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص طرح‌های کشوری این سازمان گفت: در دهه فجر امسال ۵ هزارو ۸۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال مرتبط با این سازمان در سطح کشور در حال بهره‌برداری است.

قربانی افزود: از این تعداد۲۰۲ طرح با اعتباری بالغ بر صد میلیارد تومان مربوط به استان مرکزی است و این استان اولین استانی بود که طرح هایش را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور اعلام کرد.

او اضافه کرد: سال گذشته هم ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های کشور واریز کردیم که باید بیش از ۱۱ هزار پروژه در سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسید.

معاون محترم دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور بیان کرد: در ۷ سال گذشته در سطح کشور بیش از ۸۱ هزار طرح مرتبط با این سازمان با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا خوشبختانه از ابتدای سال ۹۹ تاکنون میزان اعتبارات پرداختی به دهیاری‌ها نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته است.

قربانی با تقدیر و تشکر از دستگاه‌هایی که پروژه را به صورت مشارکتی با دهیاری‌ها اجرا می‌کنند بیان کرد: در صورت مساعدت و تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی سال آینده ۲ هزار میلیارد تومان هم از محل بند الف به دهیاری‌ها اختصاص خواهیم داد.

او ادامه داد: امیدواریم در آینده بحث مشکل طرح‌های مشارکتی با کمک خیران حل شود و با استفاده از ظرفیت آن‌ها به توسعه روستا‌ها کمک می‌کنیم.

معاون محترم دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: خوشبختانه چیزی که در استان مرکزی دیدم از لحاظ بحث اشتغال و درآمد وضعیت خوبی دارد، اما به علت نزدیکی به تهران زیرساخت‌های ضعیف است.

او در مورد آنتن دهی موبایل در زمینه‌های گازرسانی و برق رسانی اظهار کرد: امیدواریم در این زمینه‌های در مجلس شورای اسلامی اعتبارات خوبی تصویب شود.

قربانی گفت: استان مرکزی در زمینه‌های اعتبارات زیربنایی مشکل دارند که ما به کمک دستگاه اجرایی و همکاران استانداری‌ها گام‌هایی را در راستای توسعه استان‌های نزدیک تهران برخواهیم داشت و امیدواریم مجلس شورای اسلامی امسال با تصویر اعتبار خوب در این زمینه کمک کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۵۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
ایران را آباد کنید این کشور مردمانی نجیب دارد