همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهری شهرستان زرقان با حضور معاون امور عمرانی استانداری فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرماندار شهرستان زرقان در آیین افتتاح این پروژه ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: امروز شاهد درجه بالایی از همدلی و انسجام بین مدیران شهری و اجرایی در زرقان هستیم.

محمد اسداللهی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند که کار شهرداری تنها امور عمرانی است، افزود: اگرچه شهرستان زرقان نوپاست، اما شهرداری آن در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، علمی و دیگر حوزه‌ها به خوبی ورود کرده است.

او با بیان اینکه بار رشد زرقان به دوش مدیریت شهری است، افزود: شهرداری و شورای زرقان برای ارتقاء و استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان تلاش زیادی کرده‌اند و طی دو ماه گذشته هم چهار دستگاه دیگر مستقر و تجهیزات آن‌ها تکمیل شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرقان بیان کرد: زمانی حوزه عمل و دامنه زرقان از پاسارگاد تا شیراز کشیده می‌شد، اما بذل و بخشش‌ها موجب شد تا همه شهرستان و خودشان آخرین نقطه شوند.

اسداللهی با بیان اینکه زرقان دومین شهرستانی است دارای بیشترین مدرسه خیرساز است، گفت: این شهرستان دارای گنجینه‌ای از بزرگان و معتمدین است که همیشه کنار مسئولان بوده‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد که دستگیری به جای مچ‌گیری نزد مسئولان شهرستان زرقان نهادینه شده است.

فرماندار شهرستان زرقان همچنین با بیان اینکه وجود دوربین‌های نظارتی تنها بر مدنیت و شهریت این شهر می‌افزاید، گفت: زرقان دومین شهرستان مجهز به پایش تصویری در فارس به شمار می‌رود و این یک نعمت برای مردم محسوب می‌شود تا در کنار خدمات احساس آسایش و آرامش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار