مدیرکل ورزش کرمان از راه اندازی خانه جوان در آینده‌ای نزدیک به منظور ایجاد هم افزایی مناسب با استفاده از ظرفیت جوانان در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ستاد ساماندهی امور جوانان جنوب استان کرمان که با محوریت فضای مجازی و سبک زندگی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و هیئت همراه، فرماندار و مسئولان محلی جیرفت، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های جنوب کرمان و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری جیرفت برگزار شد، گفت: شاهد برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‌های جنوبی به میزبانی شهرستان جیرفت بودیم که در این نشست دغدغه‌های سمن‌های جوانان، فعالین اجتماعی و مسائلی که مطرح شد را شنیدیم.

او به جمع‌بندی جلسه امروز اشاره کرد و بیان داشت: در این نشست مقرر شد، مکانی تحت عنوان سمن سرا یا خانه جوان در اختیار جوانان منطقه قرار گیرد تا بتوانند هم افزایی مناسب را با استفاده از ظرفیت جوانان ایجاد کنند.

پاریزی افزود: بدین ترتیب، جلسات کمیته و کارگروهی که ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل خواهد شد و مصوباتی که از دل ستاد‌های ساماندهی برای رفع مشکلات حوزه جوانان در شهرستان‌های جنوبی با محوریت شهرستان جیرفت انجام خواهد شد، این‌ها قابلیت این را دارد که بتواند در ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار در دستور کار قرار گیرد و مصوبات جلسه استان بتواند این قابلیت را داشته باشید که در بین تمامی شهرستان‌های استان قابلیت تعمیم داشته باشد.

او بر برگزاری منظم جلسات، ابلاغ‌هایی که فرمانداران برای جوانان عضو ستاد صادر می‌کنند و تصمیماتی که ذیل کارگروه‌ها و کمیته‌ها برای اجرای مصوبات جلسات ستاد گرفته خواهد شد، تأکید کرد.

پاریزی از فرماندار شهرستان جیرفت و ریاست ستاد ساماندهی این شهرستان به واسطه علاقه اش به رفع مسائل و مشکلات حوزه جوانان قدردانی کرد و تصریح کرد: در بحث ستاد ساماندهی امور جوانان جنوب استان کرمان می‌توانیم از ظرفیت وی استفاده کنیم.

او افزود: در این نشست تصمیم گیری شد، جلسات در شهرستان‌ها تشکیل شود و مصوبات ۷ شهرستان جنوبی در ستاد ساماندهی شهرستان جیرفت مطرح شود و مصوبات نهایی به جلسات ستاد ساماندهی استان تعمیم یابد و بازخورد آن به سمن‌های جوانان ما در سراسر استان برگردد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار