معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۱ مدیر ارشد خراسان رضوی با حضور در سامانه سامد به صورت برخط پاسخگوی مشکلات مردم شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر ادبی معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز مدیران شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب و فاضلاب مشهد پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردمی از طریق خط تلفن ۱۱۱ بودند.


او با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم افزود: بیشتر درخواست‌های مردم تقاضای انشعاب آب دائم و غیردائم، رسیدگی به انشعابات غیرمجاز، درخواست اصلاح شبکه انتقال آب، اجرای شبکه فاضلاب، پرداخت مطالبات معوق آبداران، رسیدگی به اعتراضات قبوض آب، تبدیل وضعیت شغلی، اطلاع رسانی وسیع در خصوص قطع موردی آب مناطق و آب رسانی به برخی باغ ویلا‌ها بود.

معاون ارتباطات مردمی دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: به این منظور کسانی که در دریافت خدمات از دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی دچار مشکل هستند می‌توانند طبق هماهنگی و اطلاع رسانی انجام شده از طریق سامانه ۱۱۱ با مدیر ارشد آن دستگاه تماس گرفته و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کنند، پرتال اطلاع رسانی ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی زمان حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را جهت اطلاع مردم از چند روز قبل به رسانه‌ها اعلام می‌کند.

ادبی بیان کرد: ساکنان خراسان رضوی می‌توانند از طریق سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند و طبق هماهنگی‌های انجام شده هر هفته سه یا چهار مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط پاسخگوی تماس‌های مردمی هستند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.