اوحدی گفت: بزرگترین اتفاقی که انقلاب موجب آن شد، تحولی است که در درون انسان‌ها رخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مراسم «رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب گویا و مکتوب نشر شاهد» و «تجلیل از خانواده معظم شهدای نویسنده» که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد تا انقلاب با بن بست مواجه شود. در طول تاریخ، انقلاب ها، نهضت‌ها و جنبش‌های مردمی، قربانی‌های زیادی داده اند؛ اما بسیاری از آن‌ها به نتیجه نرسیده اند.
 
وی افزود: اگر از ۲۲ بهمن و انقلاب می‌گوییم، می‌خواهیم رمز پایداری این حرکت را تبیین کنیم. دشمن تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را به کار گرفت و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران تصویب کرد تا مردم را از پا درآورد؛ اما مقام معظم رهبری، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بیانیه گام دوم را به کوری چشم دشمنان بیان کردند.
 
اوحدی در ادامه گفت: اگر حاج قاسم و مدافعان حرم نبودند، الآن اثری از اسلام در منطقه نبود. اگر آن‌ها نبودند، الان شاهد حضور داعش در کشور بودیم. هر انقلابی سه بخش اصلی ایدئولوژی انقلاب، رهبری و مردم را دارد. یکی از رمز و راز‌های پایداری انقلاب ما، مقام معظم رهبری است.
 
وی افزود: اگر از ۲۲ بهمن می‌گوییم، به خاطر تحول و انقلابی عظیم در حوزه‌های مختلف است. امروزه به برکت رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای، موشک‌هایی نقطه زن با برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر داریم. در صنعت پهباد، جزو ۴ کشور برتر دنیا هستیم. اگر روزی برای چند موشک از کشور‌های همسایه التماس می‌کردیم، امروزه پدافند نیروی هوایی مان هر هدفی را تا شعاع ۳۰۰۰ کیلومتر نابود می‌کند. باید به خودباوری برسیم که در حوزه‌های مختلف کشور، به تحول عظیمی رسیده ایم. اما بزرگترین اتفاقی که انقلاب موجب آن شد، تحولی است که در درون انسان‌ها رخ داد.
 
اوحدی در آخر گفت: رهبر انقلاب فرموده اند: «تلاش کنید از تحریف جنگ جلوگیری کنید». یکی از راه‌های جلوگیری از تحریف جنگ، بستر هنر است. این رسالت بزرگی برای بنیاد شهید است که داریم از ده کتاب گویا و ده کتاب مکتوب رونمایی می‌کنیم.

در پایان این مراسم از ۲۰ کتاب گویا و مکتوب رونمایی شد و سپس از خانواده‌های محترم شهدای نویسنده، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار