ستاری گفت: ما به مردم خدمات می‌دهیم، اما این خدمات به دلیل گران بودن، هیچ وقت در دسترس مردم قرار نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور امروز (یکشنبه) در مراسم اعطای پروانه فعالیت استارتاپ‌های بیمه اظهار کرد: زمانی فکر می‌کردم منظور از توسعه، ایجاد کارخانه‌های متعدد است اما در حال حاضر به این نتیجه رسیدم که توسعه، امری فرهنگی است. برای رسیدن به توسعه باید فرهنگ و تفکرات مردم تغییر کند.

او ادامه داد: اقتصاد نفتی، فرهنگ کشور ما را نابود کرده است.  ما در این کشور به این مردم خدمات می‌دهیم. اما این خدمات به دلیل گران بودن، هیچ وقت در دسترس مردم قرار نمی‌گیرند؛ اما شرکت‌های استارتاپی به گونه‌ای هستند که  موارد یاد شده را برای مردم تسهیل می‌کنند.


بیشتربخوانید


این مقام مسئول بیان کرد: کارگزاری‌های بیمه‌ برای رسیدن به موفقیت باید بیمه‌های آنلاین و فین تک‌ها را خریداری کنند. دلیل موفقیت بانک مرکزی در توسعه فین تک‌ها عدم ورود و دخالت بانک مرکزی به این عرصه بود. باید این مسئله را در نظر داشت که نوآوری با هیچ قانونی سازگار نیست. در ابتدا نوآوری وارد شده و به ترتیب قانون آن نوشته می‌شود.

معاون علمی رئیس جمهور تصریح کرد: بیمه کالا‌های دانش بنیان‌ و سرمایه گذاری در تعهدات دانش بنیان‌ها اجرایی شده و امیدواریم به موفقیت در این زمینه برسیم. همچنین ۱۳ صندوق خطر پذیر در بورس ثبت شده و سرمایه گذاری در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار