⁨محمد مشتری گفت: در چند روز گذشته یک سری از اقدامات فنی در محل تقاطع جاده ارکان انجام شده بود که این امر موجب بروز نارضایتی رانندگان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد مشتری معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت : با اقدامات انجام شده رانندگان به هنگام برگشت از تخته ارکان نمی‌توانند از محل تقاطع ارکان عبور کنند و طبق اقدام انجام شده باید از محل دوربرگردان بش قارداش دور زده و مسیر برگشت خود به داخل شهر بجنورد  از این طریق انجام دهند.


بیشتر بخوانید


او افزود: مسافران و کارکنان اداراتی که در تخته ارکان مشغول به کار هستند، معتقد هستند که مسیر آن‌ها طولانی شده است.

مشتری افزود : ۲۵۱ نقطه پرحادثه توسط ناجا در کشور معرفی شده که از ۲۵۱ نقطه ۹ نقطه در خراسان شمالی بوده که یکی از آن‌ها تقاطع ارکان بوده است.

او ادامه داد: از ۹ نقطه مذکور هفت نقطه در گذشته رفع شده بود، دو نقطه باقی مانده بود که نقطه پرحادثه رباط قره بیل رفع و تقاطع ارکان نیز در چند روز گذشته مرتفع شده است.

او در پاسخ به این سوال که با اقدام انجام شده مسیر مسافران طولانی شده است،گفت : با تکمیل پروژه پل غیرهم سطح که توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است، این مشکل مرتفع خواهد شد.

او  توضیح داد: در مجموع ۹۶ نقطه پرحادثه در خراسان شمالی وجود داشت که ۳۹ نقطه رفع شده است و ۵۰ نقطه نیز تا پایان سال مالی جاری به اتمام می‌رسد.

به گفته مشتری مابقی نقاط باقی مانده نیز با اعتبارات سال مالی آینده به پایان می‌رسد.

منبع : ایسنا 

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.