علی مقیمی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر، افتتاح ۳۰طرح با ۴۶۰میلیارد ریال اعتبار در بخش مرکزی این شهرستان مرزی خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی مقیمی بخشدار مرکزی رازوجرگلان با بیان اینکه ساخت این طرح‌ها از سال ۹۹ آغاز شد گفت : اغلب این پروژه‌ها در حوزه دهیاریها، دیوار ساحلی، دکل تلفن همراه، ساخت پل و پروژه‌های آبرسانی است.


بیشتر بخوانید


مقیمی با اشاره به پوشش کامل آنتن تلفن همراه در بخش مرکزی افزود : با نصب دکل تلفن همراه در روستا‌های گوینیک و آنابای همه نقاط بخش مرکزی دارای پوشش تلفن همراه شده اند.

او با اشاره به بهره برداری از ساختمان دهیاری روستای سنگسار افزود: همچنین۲پل در روستا‌های امانلی و زرنه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که در این میان پل روستای زرنه از محل اعتبارات اداره کل راهداری خراسان شمالی و پل امانلی نیز با مشارکت ۳۰میلیارد ریالی نیکوکاران ساخته شده است.

مقیمی با اشاره به انجام خدمات زیربنایی ناحیه صنعتی رازوجرگلان افزود: در این میان ۱۷واحد مسکن روستایی، سه خانه هلال احمر و مدرسه شش کلاسه در روستای کاریز در بخش مرکزی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بخشداری مرکزی گفت : همچنین طرح تامین مسکن محرومان و آبرسانی به روستای اشرفدره در بخش مرکزی دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.