مدیر شهرداری منطقه سه همدان ساماندهی کندرو بلوار سردار همدانی را یکی از طرح‌های مهم انجام شده در سطح این منطقه اعلام کرد.

محمد رضا فیضی منش مدیر منطقه سه شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه اعتبار امسال شهرداری منطقه سه، ۸۷ میلیارد تومان بود، بیان کرد: توانستیم بیش از این مبلغ اختصاص یافته در آمد کسب کنیم و آن را به ۱۲۰ میلیارد تومان رسانیدم که موجب شد امسال طرح‌های مهم و اثر گذاری را در سطح منطقه ۳ عملیاتی کنیم.

او با اشاره به اینکه امسال تملک و تعریض معابر از جمله کار‌های انجام شده در شهرداری این منطقه بوده است، افزود: یکی طرح ها‌ی مهم ساماندهی کندرو بلوار سردار همدانی بود که ۳ ونیم کیلومتر آن اجرا شد.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان با اشاره به اینکه تفکیک ۳۶ هکتاری بزرگراه امام (ره) یکی دیگر از طرح‌های عملیاتی بود، اضافه کرد: این طرح موسوم به تفکیکی ۳۶ هکتار بخشی از اراضی منطقه خضر است که در حد فاصل جنب بزرگراه حضرت امام تا بلوار علاقه مندیان قرار دارد که اجرای شدن این طرح باعث تولید زمین برای واحد‌های مسکونی این منطقه شد.

فیضی منش با اشاره به ساخت زمین ورزشی دراین منطقه ابراز داشت: چهار زمین ورزشی و چمن مصنوعی برای نوجوانان و جوانان ساخته شد.

او با بیان اینکه ساخت بلوار سلامت که در فاصله ۳۷ روز با فاصله یک کیلومتر به معابر شهر همدان افزوده شد، بیان کرد: همچنین ساخت بلوار ۳۵ متری قدر هم که مراحل پایانی خود را طی می‌کند از دیگر اقدامات انجام شده در سطح این منطقه است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار