امام جمعه سمنان گفت: تداوم موفقیت‌های کشور در مقابل استکبار جهانی نشان می‌دهد انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود رو به آینده روشن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان بر ضرورت بازگویی وقایع قبل از پیروزی انقلاب برای نسل جوان تاکید کرد و گفت:، چون دشمن همواره دنبال سیاه نمایی و تبرئه کردن حکومت ستمشاهی و چهره‌های وابسته نظام طاغوت است افرادی که آن دوران را درک کرده اند نباید فقط به سخنرانی‌ها و برنامه رسانه‌ها اکتفا کنند و در جمع‌های خانوادگی و دوستانه هم مطالب را به نسل جوان انتقال دهند.

او به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ادب اسلامی و اجتناب از بیان و نشر مطالب نادرست در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: بسیاری از غیبت‌ها، دروغ‌ها و تهمت‌ها که بدون اطلاع از موضوع در جامعه و بخصوص فضای مجازی منتشر می‌شود از مصادیق اشاره و نکته سنجی ایشان است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد اقتدار و قدرت تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی را یک دستاورد بزرگ مردمی دانست و تاکید کرد: پهلوی اول و دوم که وابسته به قدرت‌های استعماری نظیر انگلیس و آمریکا بودند و هیچ اراده‌ای در تصمیم گیری قاطع نداشتند، اما به عزت جمهوری اسلامی، هم اکنون خود انگلیس و آمریکا هم اعتراف می‌کنند که هیچ اتفاق و تصمیمی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام بدون حضور و نظر ایران انجام شدنی نیست.

امام جمعه موقت سمنان با روشن ارزیابی کردن راه آینده ایران اسلامی، تلاش و کوشش و تعهد و تخصص و ایمان راسخ به خدا و وعده قرآن و توسل به ائمه و شهدا و پیروی از ولایت را از رموز موفقیت‌های آتی دانست و یاد و خاطره پروش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نظیر سردار شهید حاج حسن شاطری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

قبل و بعد از برگزاری نماز جمعه امروز سمنان جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان با حضور در شبستان صحن اصلی مسجد امام و برپایی میز خدمت به مناسبت دهه مبارک فجر بصورت چهره به چهره و بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم و مراجعه کنندگان را بررسی کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار