استاندار خراسان رضوی گفت: استانداری ۷۰ میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای رشید آباد اختصاص می دهد، تا الگوی موفقی برای دیگر روستاها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با حضور در روستای رشید آباد از طرح اقتصاد مقاومتی آن روستا بازدید کرد و در جمع اهالی روستای رشیدآباد گفت: یکی از اهداف جمهوری اسلامی توجه به مناطق روستایی و عشایری است و با توجه با این که یکی از سیاست‌های ما حضور و نگاهداشت روستاییان در روستا است، اما متاسفانه در خیلی از مناطق شاهد مهاجرت از روستا هستیم.

او افزود: در کنار خدمات عمرانی باید در حوزه معیشت و اشتغال هم خدماتی ارائه می‌شد که البته ما در بخش زیر ساخت‌ها، اعتبارات و تسهیلات حمایت می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ۷۰ میلیون تومان استانداری خراسان رضوی به دهیاری رشید آباد کمک می‌کند و حداکثر تا پایان امسال مشکلات باید مرتفع شود.

 معتمدیان در سفر به  فیروزه، خانه فرهنگ و ورزش روستای رشید آباد و فاز دوم شرکت توسعه صنایع روشنایی رویان نور ایرانیان را در ناحیه صنعتی کمال واقع در پنج کیلومتری شهرستان فیروزه را افتتاح کرد که شرکت روشنایی رویان نور ایرانیان زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۱۰۰ زن و مرد را فراهم کرده و زمینه اشتغال برای ۱۵۰ نفر را دارد.
 
او ساختمان جدید مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولین ذهنی، پسران بالای ۱۴ سال مهر ماندگار را در روستای تقی آباد افتتاح کرد که این مرکز با کمک ۶ میلیارد تومانی خیرین و تحت نظارت اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ساخته و به بهره برداری رسید و در حال حاضر ۴۰ معلول ذهنی در این مرکز نگهداری و مراقبت می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی با حضور در مسجد جامع شهرستان همت‌آباد با بیان این که شهرداری به بودجه و اعتبار دولتی نباید متکی باشد، تاکید کرد: شهرداری باید بر مبنای درآمدزایی منطقه کار کند و بنابراین اگر در شهرستان همت‌آباد زمینه فعالیت درآمدزایی دارید باید با اعلام آن تسهیلگری انجام شود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.