حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به اینکه سیاست آمریکا سیاست تحریم است گفت: آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند با تحریم جلوی دریافت داروی بیماران سرطانی را می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه  به روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی کرد و گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر نیروی جوانان خود نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

امام جمعه ریگان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص مسئولیت دادن به جوانان افزود: جوانان با اید‌ه ها وتفکرات نو می‌توانند این انقلاب را به قله‌های پیشرفت برسانند.

حجت الاسلام رضا زاده به ۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت:همه مقایسه این انقلاب را به انقلاب‌های دیگر در فضا‌های مجازی ونشریات و... بازگو کنند ،در نظام جمهوری اسلامی ایران سلیقه ورنگ وجود دارد اما ما پیروزمندانه همچنان جلو می‌رویم.

امام جمعه ریگان عنوان کرد :کشور  ما در زمینه‌های هوایی، پزشکی وهسته‌ای پیشرفت‌های خوبی داشته وهمچنان رو به پیشرفت است.

او تصریح کرد:وحدت ویکپارچگی که مردم دارند وهمیشه در صحنه هستند ورهبری مجتهد تراز اول که نظام را پیش می‌برد از ویژگی های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به اینکه سیاست آمریکایی‌ها سیاست تحریم است بیان داشت: آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند با تحریم جلوی دریافت داروی بیماران سرطانی را می‌گیرند ویک ژنرال را مظلومانه در خاک کشوری دیگر شهید می‌کنند .

امام جمعه ریگان افزود: بترسید از هیمنه اسلام که اگر رهبر انقلاب اشاره‌ای نماید جوشش وخروش ۲۲بهمن ۵۷ودفاع مقدس اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار