حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: امروز کشورمان به رئیس جمهوری از جنس سردار سلیمانی نیاز دارد تا با درایت و قدرت خود از رویکرد‌های جوانان انقلابی حمایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه ونماینده ولی فقیه در کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرمان با تبریک روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وهمچنین ۲۲ بهمن ماه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر نگهداری خود در مقابل آنچه که خداوند نهی کرده است بسیار مهم می باشد.

او گفت: پیروی از دستورات خداوند وتوجه به خدا، بهترین نجات دهنده ما از گذرگاه‌های سخت ،ظلمات ،تاریکی، تنهایی واضطراب‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه افراد بسیاری از مرگ می‌ترسند، افزود: دلایل متعددی برای این ترس وجود دارد، زیرا هیچ کس تجربه انتقال آدمی از این دنیا به دنیای دیگر را ندارد، پس جهل باعث ترس می شود و البته اعمال آدم نیز باعث نگرانی خواهند شد.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت:انقلاب بر ۳ رکن استوار است.

او با اشاره به مهمترین رکن، که اسلام است، افزود: اسلام مهم‌ترین رکن است چراکه ایدئولوژی انقلاب و واحد بودن آن، جهت واحدی را به مردم نشان می‌دهد که آرمان‌های واحدی داشته باشند و این مهم باعث همدلی وهمراهی امت می باشد که این واحد بودن را اسلام به وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: مردم بخصوص جوان و مجاهدان سلحشور بوده اند که در همه صحنه‌ها و از آغاز انقلاب تا به اکنون ایستاده اند و وفاداری خود را بار‌ها نشان داده اند.

او با بیان اینکه مردم ایثارگرانه در عزم خود راسخ هستند تا پرچم نظام جمهوری اسلامی را به صاحب عصر (عج)، برسانند افزود: رهبری در یک نقش معجزه آسایی برگرفته از ایمان ،شجاعت و صلابت توانسته اند چند موضوع مهم را رقم بزنند، یکی از این موضوع ها، انسجام و وحدت است که در زیر سایه اسلام وجود دارد و ایشان با درایت حرکت ها را سرعت لازم می بخشند وتا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه رهبری با درایت سعی در شناساندن دشمن ودوست مردم کشور دارد ،گفت: امروز کشور ما نیاز به یک رئیس جمهور از جنس سردار سلیمانی دارد تا با قدرت خود و به نمایش گذاشتن آن، هر چه بهتر از رویکرد جوانان انقلابی حمایت کند تا با این حمایت، در گام دوم انقلاب به پیشرفت‌های بسیار خوب وچشمگیری دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد:امروز افتخار می کنیم که جمهوری اسلامی در تحولات، صاحب نظر است و از معدود کشور‌هایی هستیم که آمریکا واستکبار جرات زورگویی به ما را ندارد واین امر بار‌ها به تصویر کشیده شده که، جلوی زور گویی‌های آنها ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: با تکیه بر خداوند امیدواریم آینده‌ روشن تری با پیشرفت‌های بسیار والا تحت رهبری مقام معظم رهبری در کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.