همزمان با دهه مبارک فجر، از تعدادی از طرح‌های شهرستان ممسنی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دهه فجر امسال در شهرستان ممسنی در مجموع ۶۵ پروژه با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری شده که تعدادی از این پروژه‌ها با حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

سایر طرح‌ها نیز در روز‌های باقیمانده از دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان، روکش آسفالت بخشی از مسیر‌های منتهی به شهرستان ممسنی، بهسازی معابر شهری نورآباد، پانسیون پزشکی نورآباد، مرکز مثبت زندگی و کتابخانه عمومی شهر بابا منیر از جمله پروژه‌هایی بود که در گام نخست به بهره برداری رسید.

سید احمد احمدی‌زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه مبارک فجر شهرستان ممسنی، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال ۱۴۰۰ گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا با بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، مردم را تشویق و ترغیب به مشارکت حداکثری در انتخابات کنیم.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری تاکنون اقدامات بسیار گسترده‌ای در عرصه‌های مختلف در کشور انجام داده و به ویژه در دولت تدبیر و امید شاهد بودیم که طی ۷ سال گذشته در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده است.

احمدی‌زاده ادامه داد: در زمینه گازرسانی و تامین آب آشامیدنی و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطاتی به ویژه در مناطق محروم و روستایی طی این سال‌ها گام‌های موثری برداشته شده است.

او گفت: باید در مقابل تبلیغات سوء دشمنان که به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و بی ارزش جلوه دادن خدمات و اقدامات صورت گرفته هستند، کار‌ها و اقداماتی انجام شده را به مردم معرفی کنیم.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۶۳ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.