پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم تراکتور اظهار کرد: نیمه اول بازی بار فنی نداشت و فقط بازیکنان تراکتور چند موقعیت خطرناک با شوت زدن خلق کردند که در نهایت نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و در نهایت با پیروزی برابر تراکتور توانست از کورس قهرمانی عقب نماند. وحید امیری خیلی خوب به خط حمله اضافه می‌شود و به عبدی در کار‌های هجومی کمک می‌کند.

عربشاهی بیان کرد: تیم تراکتور در این مدت امتیازات خوبی کسب کرده است و از لحاظ امتیازی هم تراز با پرسپولیس بود. البته سرخپوشان ۲ بازی کمتر از حریف تبریزی خود انجام داده‌اند. بازیکنان تراکتور در خط حمله خوب هستند، اما در خط دفاع  برابر پرسپولیس خیلی پراشتباه بودند و سرخپوشان از این نقطه ضعف استفاده کردند و به گل رسیدند. می‌توانستند  بازی را با نتیجه بهتری هم  پیروز شوند.

شجاعی و ایمانی با تک روی به تراکتور لطمه می زنند 

او افزود: به نظرم باید یک نفر بالای سر تیم تراکتور باشد و درباره مسائل فنی با بازیکنان صحبت کند تا  آن‌ها فوتبال سالم و روانی را ارائه بدهند. به هر حال زمانی که شجاعی و ایمانی توپ را در اختیار می‌گیرند با تک روی و دریبل زدن کار خود را پیش می‌برند و این موضوع به تراکتور لطمه می‌زند.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: تیم پرسپولیس خیلی خوب و مسلط بازی کرد. این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری بزند که در نهایت با یک گل به برتری رسید. مسئولان تراکتور باید از اخباری ممنون باشند؛ چرا که او به تنهایی خیلی از موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس را دفع کرد و نگذاشت تیمش گل‌های بیشتری بزند و روز پرفروغی داشت.

او خاطر نشان کرد: سرخپوشان نیاز به ۳ امتیاز بازی با تراکتور داشتند و خدا را شکر که به هدف خود دست یافتند.  علاوه بر این، درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می‌گویم؛ جای آن‌ها در بین ما خالی خواهد ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار