کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، کاپیتان  تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقدیم گلش در بازی با تراکتور به انصاریان، گفت: غم بزرگی است. درگذشت انصاریان را به جامعه فوتبال تسلیت می گویم. خداوند به مادر علی صبر بدهد. ما در هواپیما بودیم که خبر فوت انصاریان را شنیدیم و خیلی ناراحت شدیم. به هر حال ما می دانستیم بازی سختی برابر تراکتور داریم و مهره های خوبی دارد. این تیم سازمان دفاعی خوبی داشت؛ اما خدا را شکر توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و برنده این بازی شویم. این برد را به روح مهرداد و علی تقدیم می کنیم. 

او درباره این که بازیکنان پرسپولیس بعد از گلزنی شادی نکردند، بیان کرد : جای شادی کردن نبود. درگذشت علی انصاریان خیلی ناراحت کننده بود و همه بازیکنان از اتفاق رخ داده ناراحت هستند. باز هم می گویم خداوند به مادر علی صبر بدهد. 

حسینی درباره این که لباس سیاه برای پرسپولیس خوش یمن بوده است، گفت: من اصلا به این مسائل اعتقادی ندارم. این وظیفه ما بود که این کار را انجام بدهیم. باشگاه پرسپولیس به خوبی توانست لباس سیاه برای تیم تدارک ببیند و ما تا زمانی که در رختکن بودیم لباس ها نرسیده بودند اما در نهایت به موقع لباس ها به دستمان رسیدند. 

او درباره این که تیم پرسپولیس به صدر جدول نزدیک شده است، بیان کرد: همه بازی ها به هم نزدیک و حساس هستند. شرایط سختی است و ما باید با مشکلات بسازیم و بتوانیم روند خوب خود را ادامه بدهیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سید جان سلامت باشید ماشالله به غیرتت ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
سیدجان زنده باشی ماشاللله ب خودتو غیرتت همه عالی بودن بخصوص سید جان
آخرین اخبار