بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: درگذشت علی انصاریان را به مردم شریف ایران و خانواده اش تسلیت می‌گویم. این درد و غم بزرگی است و واژه‌ای نمی‌تواند این درد و غم  را کمتر کند. روح انصاریان شاد و یادش گرامی باد. بازی خوبی را پشت سرگذاشتیم و این ۳ امتیاز خیلی به دردمان می‌خورد، چون تراکتور هم جزء مدعیان قهرمانی این فصل است.  

او ادامه داد: بازی امروز خوب پیش رفت. در نیمه دوم موقعیت‌های مناسبی هم داشتیم. می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم و با گل‌های بیشتر بازی را به پایان برسانیم. البته ۳ امتیاز مهم بود که خدا را شکر توانستیم به دست آوریم.

 ابهت تراکتور به هوادارانش است  

عالیشاه درباره این که تراکتور در خانه نتیجه نمی‌گیرد و پیروزی برابر این تیم در تبریز راحت است، گفت: من فکر می‌کنم قدرت و ابهت تراکتور به هوادارانش در ورزشگاه یادگار امام بود. امیدوارم هر چه زودتر تیم‌های پر هوادار از جمله تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، استقلال و صنعت نفت آبادان بتوانند از حضور تماشاگران خود بهره ببرند، چون فونبال با هوادار زنده است. امیدوارم این ویروس منحوس هر چه زودتر دست از سر کشور ما و کل جهان بردارد و شاهد حضور هواداران باشیم، چون بدون آن‌ها فوتبال روح ندارد.  

هافبک پرسپولیس درباره بازی برابر تیم سابقش گفت: زمانی که من در تراکتور بازی کردم، خیلی اتفاقات رخ داد و  مدیران قبلی تراکتور یک سری  جریانات را به راه انداختند. متاسفانه برخی از هواداران این تیم سوار بر موج شدند و من را جلوی هواداران تخریب کردند. من تا زمانی که برای تراکتور بازی کردم، کارایی داشتم و  آمار بازی‌ها و پاس گل‌های من مشخص است. این موضوع از ارادتم به هواداران  این تیم تبریزی کم نمی‌کند.  

او درباره شایعات مبنی بر حضورش در نیم فصل دوم در تیم تراکتور گفت: من با  همه احترامی که برای تراکتور قائل هستم، اما با پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار در خدمت این تیم خواهم بود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار