رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستانهای گناباد و بجستان گفت: افزایش کمی و کیفی خدمات تامین اجتماعی در سنوات گذشته از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در این مناطق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شریفی رئیس شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان گفت: ایجاد سهولت در بیمه زنان خانه دار، استمهال کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی که از کرونا آسیب دیده‌اند و افزایش حمایت از کارگاه‌های مشمول و حمایت بیمه‌ای از دانشجویان از اقدامات مهم حمایتی دولت در این بخش محسوب می‌شود.

او افزود: میزان پرداخت شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان بابت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت از ابتدای امسال تا پایان دی ماه با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به میزان مشابه پارسال به هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال افزایش یافت و به طور متوسط ماهانه ۱۲۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در این بخش‌ها به بیمه شدگان پرداخت شد.

رئیس شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان میزان پرداختی شعبه تامین اجتماعی این شهرستان‌ها در ۱۰ ماهه سال قبل بابت خدمات تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت را هزار و ۸۶ میلیارد ریال و مجموع میزان پرداخت ماهانه را ۹۰ میلیارد ریال برشمرد.

رئیس شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان ادامه داد: ۱۸ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری طی ۱۰ ماهه امسال به افراد تحت پوشش در شهرستان‌های گناباد و بجستان پرداخت شده است.

شریفی خدمات شعبه تامین اجتماعی گناباد و بجستان را در امسال اجرای طرح کشوری ۳۰۷۰ (تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیر حضوری برای کاهش ۷۰ میلیون از مجموع ۹۶ میلیون مراجعه حضوری سالانه به شعب تامین اجتماعی در سطح کشور) دانست و بیان کرد: در این راستا هم اکنون ۲۰ خدمت رونمایی شده است که بیمه شدگان و کارفرمایان و مستری بگیران و سایر افراد متقاضی می‌توانند با ورود به سامانه ec.tamin.ir و یا eservices.tamin.ir با ارایه کد ملی و شماره همراه که مالکیتش به نام آن‌ها باشد ضمن ثبت نام از خدمات متنوع از جمله مشاهده سوابق، اعتراض به سوابق دریافت فیش حقوقی، سوابق کارگاهی و انعقاد قرارداد بیمه اختیاری و مشاغل آزاد و هدیه ازدواج در صورت داشتن شرایط بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار