مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد موسسات پزشکی طرف قرارداد با بیمه سلامت خراسان رضوی شامل مطب‌های پزشکان، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز پرتو پزشکی به سامانه الکترونیکی متصل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رمزی مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های پیشروی کشور در زمینه عملیاتی‌کردن طرح نسخه‌نویسی الکترونیک بوده است و اجرای این طرح از سال ۱۳۸۰ در این استان آغاز شده است.

او افزود: اگرچه همه مطب‌ها و موسسات پزشکی طرف قرارداد در خراسان رضوی به سامانه الکترونیکی بیمه سلامت خراسان رضوی اتصال دارند، اما هنوز همه آن‌ها نسخه‌نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی را انجام نمی‌دهند که با فرهنگ‌سازی، رفع چالش‌ها و زیر ساخت‌های آن به تدریج همه نسخه‌های پزشکان و سایر بخش‌های پزشکی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی ادامه داد: در ماه به طور میانگین ۵۰۰ هزار نسخه در موسسات پزشکی طرف قرارداد با بیمه سلامت خراسان رضوی در خراسان رضوی پیچیده می‌شود که هم اکنون ۹۳ درصد از آن به صورت الکترونیکی و هفت درصد آن به صورت کاغذی است در حالی که این میزان در فروردین ماه امسال ۹۹ درصد کاغذی و یک درصد الکترونیکی بود.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار