به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن بانوان کارآفرین و خادم سلامت در خمین مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر مسئولان شهرستان خمین با حضور در روستا‌های این شهرستان ضمن دیدار با بانوان کارآفرین و بانوان شاغل درحوزه بهداشت و سلامت از آن‌ها قدر دانی کردند.

در این دیدار‌ها فرماندار شهرستان خمین به همراه نجاری بخشدار مرکزی این شهرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مراکز جامع سلامت روستایی و خانه بهداشت روستا‌های شهابیه، خوگان و خوراوند از بانوان شاغل در این مراکز و بانوان کارآفرین قدردانی کردند.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین در حاشیه این بازدید‌ها گفت: خوشبختانه در حوزه سلامت شهرستان خمین اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده که با تلاش بیشتر مسئولین کشوری این اقدامات بهتر و بیشتر خواهند شد.

تولد حضرت فاطمه زهرا (س) مادر ائمه اطهار به ابتکار امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، به یمن سالروز ولادت بانوی نمونه‌ی اسلام، روز زن و روز مادر نامیده شده است و در همین راستا یک هفته به عنوان هفته گرامیداشت مقام زن و مادر نام گرفته است.

حضرت فاطمه (س) تنها زنی است که پدرش معصوم، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده به گفته پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت زهرا سرور زنان دو عالم است و خداوندبه او لقب «کوثر» یعنی سرچشمه‌ی تمام خوبی‌های جهان عطا کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.