مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰ هزار سبد معیشتی بین خانوار‌های مددجو شهرستان کرمانشاه اهدا می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   محسن رخصی گفت: سبد‌های حمایتی در ۴۵ روز از هشت صبح تا ساعت ۲۱ در مناطق پنج‌گانه شهرستان کرمانشاه و به تفکیک خانوار‌های یک تا پنج نفره به بالا به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او بیان اینکه توزیع سبد‌های معیشتی خانوار‌های مددجو در سایر شهرستان‌ها پیش از این انجام شده است، گفت: سبد‌های معیشتی کمیته امداد در بین تمامی خانوار‌های مددجویی که کمک معیشت فروردین ماه را دریافت کرده اند توزیع خواهد شد.

رخصی اضافه کرد: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت فروشگاه‌های طرف قرارداد توزیع این سبد‌های کالا از چهار مرکز به ۱۲ مرکز افزایش یافته است.

او افزود: خانوار‌های مددجو برای دریافت سبد معیشتی با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت می‌توانند به این فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کنند و از خانوار‌ها می‌خواهیم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت نوبتی که به آن‌ها اعلام شده رعایت کنند.

او در پایان یادآوری شد توزیع سبد‌های معیشتی شرایط و نحوه توزیع سبد کالا و تاریخ مراجعات به خانوار‌های مددجو اطلاع رسانی شده است، اما باوجود اطلاع رسانی برخی خانوار‌های مددجو در نخستین روز از توزیع سبدکالا توجهی به برنامه زمانبندی و تفکیک نفرات خانوار‌ها نداشته و همین موضوع موجب ازدحام آنان در درب فروشگاه‌های طرف قرارداد شده است.

رخصی با اشاره به تاثیر شیوع بیماری ویروس کرونا در وضعیت معیشتی مردم گفت: کمیته امداد از همان روز‌های ابتدایی با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویژه کار توزیع کمک‌های مومنانه در بین خانوار‌های نیازمند را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.