همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولان قضایی فارس در ملاقات مردمی پرونده مراجعان عمومی و ایثارگران را بررسی کردند.

بررسی ۲۰۰ پرونده در دیدار عمومی مسئولان قضایی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولان قضایی فارس در ملاقات مردمی پرونده مراجعان عمومی و ایثارگران را بررسی کردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: این برنامه که ویژه ایام الله دهه فجر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان اجرا شد، پرونده قضایی و مشکلات حقوقی بیش از ۱۲۰ نفر از مراجعان عمومی و خانواده ایثارگران استان در شیراز و بیش از ۲۰۰ پرونده در حوزه‌های قضایی فارس بررسی و در چهارچوب قوانین تصمیماتی اتخاذ شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: عمده‌ترین تقاضای مراجعان را تسریع در رسیدگی‌ها، تقاضای عفو و تخفیف مجازات، مرخصی زندانیان و اعمال ماده ۴۷۷ آئین دادرسی کیفری تشکیل می‌دهد.

او تصریح کرد: نحوه و رفتار مناسب قضات و کارکنان با مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی علاوه بر جلب رضایت مردم سبب افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.