روایت خاله ای که مادر شد و همیشه بیشتر از یک فرزند به فرمانده علاقه داشت تا مادران شهدای انقلاب و دفاع مقدس در یک دورهمی را مشاهده می کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت ام البنین مادری نمونه است که از او با نام ستاره درخشان مدینه یاد می‌شود. این حضرت اسوه بردباری است؛ بانویی که به الگوی مادران شهید تبدیل شده و همگی با الگوبرداری از بردباری ایشان، در فراغ فرزندانشان صبوری می کنند.

امروز، سالروز وفات این بانوی مدینه است؛ بانویی که صبور، ولایت مدار و فداکاری است و با وجودی که خبر شهادت پسرانش را در کربلا، شنید همچنان استوار ایستاد و فقط نگران اباعبدلله(ع) بود. هرساله در این روز، یادی می‌کنیم از مادران شهید سرزمین مان.

حال در ادامه دورهمی مادرانه ای با حضور خاله ای که مادر شد و همیشه بیشتر از یک فرزند به فرمانده علاقه داشت  با دو مادر شهید دیگر در فضایی صمیمی و بدور از هر هیاهویی را در این گزارش مشاهده می کنید.

جمال جعفر آل ابراهیم ملقب به ابومهدی المهندس متولد سال ۱۹۵۴ بصره از پدری عراقی و مادری ایرانی بود که تحصیلات خود را در رشته مهندسی مخابرات در سال ۱۹۷۷ به اتمام رساند و در همان سال به حزب الدعوه پیوست. زمانی که فعالیت حزب الدعوه از سوی صدام ممنوع شد به اهواز در ایران رفت و در یک کمپ، آموزش دید.

عارف؛ دانشجویی که در گردان «شهید آوینی» لقب گرفت

خوزستانی ها مردمانی که هشت سال با قدرت ایمان و اراده از کشومان دفاع کردند، حالا هم در صحنه دفاع از حرم پیش رو بودند و هستد. حوریه تختایی نژاد، مادر شهید عارف کاید خورده دو فرزند به نام‌های عارف و نرگس دارد؛ که همرش جانباز دفاع مقدس بود که چند سالیست به یاران شهیدش پیوسته و فرزند پسرش نیر در دفاع از حریم اهل بیت به فیض شهادت رسید.

ادامه این دورهمی را در گزارش ببینید.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.