شامگاه گذشته مردم ولایت مدار خرمشهر با حضور در مسجد جامع خرمشهر نهم دی ماه سالروز خنثی سازی فتنه های دشمنان در سال ۸۸ را گرامی داشتند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم گرامیداشت نهم دی  ماه گفت: تکیه به غرب و غرب زدگی ریشه مشکلات کشور بوده و هست.

او افزود: عنصر نامطلوب غربگرا همواره با قدرت در خدمت منافع غرب و در مقابل منافع کشورش می ایستد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: امروز درگیری ما با این افراد اسلام یا حجاب و بی حجابی نیست، امروز جنگ ما با غربگرایان عقلانیت و غیر عقلانیت که همان انقلابی و غیر انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر گفت: امروز جشن بصیرت ملت ایران است و ملت اسلامی توانستند در آن فتنه سخت حق را از باطل تشخیص دهند.

او ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری امروزه دیگر اصلاح طلبی و اصولگرایی معنایی ندارد و معنا در انقلابی و غیر انقلابی خلاصه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مقابله با داعش توسط مدافعان حرم را نوعی بصیرت جوانان انقلابی ایران توصیف کرد و گفت: اگر جوانان مدافع حرم با بصیرت و تفکر انقلابی مقابل داعش نمی ایستاند اینک باید در کشور با داعش مبارزه می کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به موضوع انتخابات  تاکید کرد: قانونمندی در انتخابات باید رعایت شود، ما نمی توانیم بی قانونی را در عرصه ی انتخابات تحمل کنیم و در این دوره با قاطعیت آنها را مردود کنید.

او در پایان گفت: امروز می بینیم چهره واقعی برخی از منافقین برای مردم مشخص و نقاب ها برداشته شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.