فرماندار خرمشهر از حماسه ۹ دی به عنوان اوج بصیرت ملت ایران نام برد و گفت: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که برای همیشه در تاریخ این ملت ماندگار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،ولی اله حیاتی فرماندار خرمشهر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی از ابتدای شکل گیری با فراز و نشیب‌های زیادی رو به رو شد که با حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران با اقتدار پیش رفته که ۹ دی یکی از مهمترین حماسه‌های ماندگار در تاریخ این نظام است.

وی با بیان اینکه ۹ دی متعلق به همه ملت ایران است افزود: مردم ایران اسلامی نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ به تبعیت از ولایت فقیه برای حفظ آرمان‌های انقلاب به میدان آمدند و نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.

فرماندار خرمشهر در ادامه گفت:بزرگداشت نهم دی به عنوان بخشی از تاریخ پر از حماسه انقلاب اسلامی به جهت اهمیت ویژه‌ای که دارد همچنین تبیین زوایا و ابعاد مختلف این رویداد مهم به خصوص برای نسل جوان یکی از مسئولیت‌هایی که بر دوش همه است.

حیاتی نقش رهبری و ولایت فقیه را در حماسه ۹ دی مهم بیان کرد و افزود: نقش رهبری، ولایت فقیه و مردم در حماسه نهم دی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به درستی تبیین و روشنگری شوند.

وی همچنین اقشار مختلف مردم خرمشهر را به شرکت در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی فراخواند و گفت:بدون شک مردم با بصیرت خرمشهر در نهم دی امسال نیز با بزرگداشت این حماسه بار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی یکشنبه شب با اجتماع اقشار مختلف مردم خرمشهر در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / د

برگزاری حماسه 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.