استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل های بهداشتی، مجموعه مدیریتی استان مجبور به تمدید محدودیت‌ها برای ایام پایانی سال نشود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پس از شیوع کرونا در کشور مردم به این نتیجه رسیدند که با تشکیل بسیج ۸۰ میلیونی جان خود و دیگران را در مقابل این بیماری حفظ کنند.

او گفت : طرح شهید سلیمانی فرصت خوبی بود تا یک انسجام ملی در کشور شکل گرفته و شرایط به گونه‌ای مدیریت شود که جان بسیاری از هموطنان با اجرای مناسب آن حفظ شود.

بازوند افزود: تاریخ به خوبی ثابت کرده در مصائب و سختی‌های مختلف انسجامی ملی در کشور شکل می‌گیرد که راحت‌تر می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و نمونه اخیر آن همین طرح شهید سلیمانی در زمان اوج گیری بیماری کرونا بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مدیریت خوب سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی، افزود: در کرمانشاه نیز همه دستگاه به خوبی پای کار آمدند و با همکاری خوب مردم موفق شدند تا حد زیادی این بیماری را کنترل کنند.

او ادامه داد: در ایام الله دهه مبارک فجر پروژه‌های زیادی برای افتتاح در استان کرمانشاه آماده شده است، اما به منظور پیشگیری از شیوع و پیک چهارم کرونا تصمیم بر این گرفته شده تا همه پروژه‌ها چه در شهر کرمانشاه و چه در شهرستان‌ها از طریق مجازی و ویدئو کنفرانس افتتاح شود.

بازوند به نزدیکی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این ایام بازار به صورت طبیعی شلوغ‌تر از روز‌ها و ماه‌های گذشته می‌شود و مهمترین تقاضای ما از مردم فهیم و آگاه کرمانشاه این است خودشان شرایط را مدیریت و از هرگونه حضور در تجمعات و شلوغی‌ها پرهیز کنند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه ادامه داد: بدون شک اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود خانواده‌های کمتری به عزای عزیزشان می‌نشینند و خطرات کمتری خود آن‌ها را تهدید می‌کند.

او افزود: امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که مجبور به تمدید محدودیت‌ها در استان نشویم، ولی اگر هم این اتفاق افتاد مردم بدانند به خاطر حفظ سلامتی خودشان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.