کتاب «شاید پیش از نماز صبح» امروز در فرهنگسرای خاوران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از کتاب «شاید پیش از اذان صبح»، عصر امروز در فرهنگسرای خاوران با حضور سردار مهدی ایرانمنش، رئیس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران، سید باقر سادات حسینی معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله و احمد یوسف زاده برگزار شد.

در این مراسم سردار مهدی ایرانمنش، رئیس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران درباره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی عشق و علاقه خاصی به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها داشت و بسیاری از مواقع کارهایشان را با توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) انجام می دادند و با نماز، از ایشان استمداد می طلبید.

وی افزود: بیت الزهرا محلی بود که حاج قاسم سلیمانی برای روضه خوانی حضرت فاطمه سلام الله علیه وقف کرد و تاکید می کرد کسانی به روضه بیایند که پیرو خط ولی فقیه باشند و خودشان از تک تک شرکت کنندگان در روضه استقبال می کرد.

رئیس فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: از ویژگی های خاص سردار سلیمانی می توان به مردم داری و مردم یاری ایشان اشاره کرد سردار در برابر دشمنان انقلاب اسلامی اشداء علی الکفار و در برابر افراد دیگر رحماء بینهم بود علاوه بر اینکه فرمانده نظامی  فردی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و رسانه ای بود.

سردار ایرانمنش بیان کرد: سردار سلیمانی اخلاص بالایی داشتند پیشگیری و پشتکار دلیل موفقیت سردار سلیمانی بود. وی تا پای اجرای دستورهایش می ایستاد و کار امروز را به فردا واگذار نمی کرد برای کار وقت می گذاشت خطی، جناحی و محافظه کار نبود دست دشمن را از قبل می خواند و عشق عجیبی به شهادت داشت هیچ وقت در بحثی ناامید نبود و به روحانیت احترام خاصی می گذاشت. راه، روش و مشی شهید سلیمانی اهمیت داشت؛ شهید سلیمانی همیشه می گفتند فصل الخطاب، مقام معظم رهبری هستند.

در این مراسم احمد یوسف زاده، نویسنده کتاب «پیش از اذان صبح» درباره کتاب گفت: آنقدر نفوذ روحی سردار سلیمانی بزرگ است که همه را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. خودم که نویسنده کتاب هستم هیچ وقت نتوانستم کتاب را بدون اشک و آه بخوانم. دلیل بازخورد هایی که از کتاب گرفتم روح بزرگ سردار سلیمانی بود.

وی افزود: در شانزده سالگی به جبهه رفتم و آنجا اسیر شدم از قبل سردار سلیمانی را می شناختم و در جلسه های پیشکسوتان جنگ صحبت می کردم. پس از انتشار کتاب آن بیست و سه نفر برایم نامه ای نوشتند و مرا در نامه با اسم کوچکم مخاطب قرار دادند و از من با اسم احمد عزیز یاد کردند این مسئله برای من، خانواده و نسل های بعدی من باعث افتخار است؛ هیچ کس نبود که کتاب شاید پیش از اذان صبح را بدون اشک و آه بخواند.

در این مراسم از پیش از اذان صبح رونمایی شد و در این مراسم، گروه تواشیح،سرود بین المللی اسراء را اجرا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.