سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با افزایش ۱۵ نفری بیماران کرونایی, شمار این بیماران بستری در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در استان بستری شده اند و شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان به ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۵۵ نفر با علایم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند, گفت: از این افراد ۴۳ نفر در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش ICUبستری شدند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هم اکنون حال ۲۵ بیمار کرونایی استان وخیم است, ادامه داد: در شبانه روز گذشته یک نفر در استان از این ویروس جان باخت , تا شمار جانباختگان از کرونا به هزار و ۴۸۳ نفر برسد.

طاهری ادامه داد: تاکنون در شهرستان اسد آباد ۳۶۶ نفر, بهار ۵۸۲ نفر, تویسرکان ۶۴۳ نفر, رزن ۴۳۴ نفر, درگزین ۱۹۴ نفر, فامنین ۱۷۸ نفر, کبودراهنگ ۶۵۱ نفر, ملایر هزار و ۸۸۴ نفر, نهاوند هزار و ۱۳۰ نفر و همدان ۳ هزار و ۸۶۳ نفر به این ویروس مبتلا و در بیمارستان ها بستری شده اند .

او اظهار داشت: علاوه بر بیماران بومی استان ۲۷۵ نفر غیر هم استاتی هم برای ابتلا به ویروس کویید ۱۹ تاکنون در بیمارستان های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار