رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر گفت: سایت فروش اینترنتی هنر مبل و منبت ملایر به نام «ملایر آگِر» طراحی و برای خرید در دسترس تمامی هموطنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله کریمی، رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر گفت: همزمان با نخستین سالگرد جهانی شدن مبلمان منبت ملایر، سایت فروش اینترنتی این هنر صنعت با برَند تجاری «ملایر آگِر» طراحی و برای خرید در دسترس تمامی هموطنان است.

او افزود: سایت ملایر آگِر malayerager.com قابل دسترسی است و هموطنان می‌توانند از طریق تلفن پشتیبانی ۰۸۱۳۲۲۴۱۰۱۰ با ما در ارتباط باشند.

کریمی با بیان اینکه  هموطنان می‌توانند از طریق سایت «ملایر آگِر» بی‌واسطه خرید کنند، گفت: تولیدات خوب و با کیفیت، جایگاه خوب در بازار فروش مبل و منبت و تحویل به موقع کالا به مشتریان از مزیت‌های این کار است.

او با بیان اینکه در این سایت ۵۰۰ نمایشگاه دار مبل و منبت با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت مندی مردم از خرید در دوره های پیش محصولات خود را ارائه کرده اند، ادامه داد: تبلیغات شهر جهانی مبلمان منبت در بهترین پیک تبلیغات و پخش برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون به مدت ۱۰ تا ۱۵ شب از طریق شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‌شود.

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر شروع موج ششم تبلیغات گسترده را زمینه‌ساز حضور صنعت مبلمان منبت ملایر در بازار‌های جهانی دانست و بیان کرد: شیوع ویروس کرونا هم مانع فعالیت صنعت مبلمان منبت ملایر نشد و برای تداوم خرید هموطنان، سایت «ملایر آگِر» طراحی و فروش اینترنتی از این طریق قابل انجام است.

بهمن ماه سال گذشته بر اساس تصمیم شورای جهانی صنایع دستی، منبت ملایر در فهرست صنایع دستی جهان به ثبت رسید، همچنین این هنر سال ۹۶ در فهرست شهر‌های ملی صنایع دستی ایران قرار گرفت.

شهرستان ملایر دارای بیش از پنج هزار کارگاه تولیدی مبل و منبت و ۹ هزار استادکار و منبت‌کار است و بیش از ۲۵ هزار هنرمند در این رشته فعالیت می‌کنند و بیش از ۶۰ درصد از تولید مبلمان منبت کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
قیمت هایی ک توی سایت زده امثال ما نخواهند توانست خرید!!!احتمالا فقط بازارهای جهانی قادر ب خرید هستن نه مردم ایران
آخرین اخبار