فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهر چرام گفت: ۸۰ کیسه آرد و بسته بهداشتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شهرستان چرام توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی کاظم پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهر چرام گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۸۰ کیسه آرد و بسته‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از بیماری کرونا در روستا‌های تنگ میر، سیبکی، آب کنارو و آب برم بخش مرکزی شهرستان چرام توزیع شد.

هادی کاظم پور افزود: از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح شهرستان توزیع شده است.
 
او بیان کرد: وی با بیان اینکه ۲۸ تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی از این حوزه در طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح شهر چرام فعالیت دارند، افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۸ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

کاظم پور با بیان اینکه ۱۲ گروه جهادی این حوزه در حال خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان هستند، گفت: از ابتدای امسال ۵۰ اردوی جهادی ۷ روزه و ۲۰ اردوی جهادی یک روزه در مناطق محروم شهرستان چرام اجرا شده است و قرار است تا پایان امسال قرار است ۲۰ گروه جهادی دیگر به مناطق محروم شهرستان اعزام شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.