استاندارکرمان با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، نقش زنان را در جامعه راهبردی و اساسی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی زینی وند، استاندار کرمان ،در پیامی روز زن و مادر را به بانوان استان کرمان تبریک گفت.

متن پیام استاندار کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وجود مقدس حضرت فاطمه(س) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

با تبریک میلاد نور و آیه روشن پروردگار، حضرت فاطمه زهرا(س) روز مادر و گرامیداشت مقام زن همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، باعث افتخار است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جایگاه و منزلت واقعی زنان ارتقا یافت و امروز در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، زنان در عرصه های مختلف، حضوری پویاتر و موثرتر دارند و مقام‌معظم رهبری در این زمینه فرموده اند: "نقش زنان در انقلاب زیاد بوده است. پس از پیروزی انقلاب تا امروز هم واقعا بانوان کشور در همه صحنه‌ها خیلی نقش داشتند و این حادثه خیلی بزرگ و شگفت‌آوری است."

زنان در جامعه نقش راهبردی و اساسی دارند و دولت تدبیر و امید تلاش نمود زنان نقش مهم تری در عرصه های مختلف ایفا کنند. برای نمونه در دولت تدبیر و امید میزان انتصاب مدیران از ۵ درصد به ۲۵ درصد رسید و این تنها گوشه ای از اقدامات دولت در حوزه زنان است. در مجموع مشارکت زنان در شاخص های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در دولت تدبیر و امید، ارتقا یافته است و در استان پهناور کرمان نیز این سیاست ها دنبال می شود.

اینجانب میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را به همه زنان و مادران استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن تقدیر، توفیق روز افزون زنان و مادران بزرگوار را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه حضرت سبحان برای همگان مسئلت دارم.

علی زینی وند
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار