حجت الاسلام کریمی تبار گفت:پیشرفت‌های کشورمان درعرصه داخلی و بین‌المللی با قبل ازانقلاب قابل مقیاسه نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دستاورد‌ها و پیشرفت ملت ایران در عرصه داخلی و بین المللی با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی روز به روز به توان علمی دانشمندان و متخصصان ایرانی در زمینه‌های مختلف افزوده می‌شود.

حجت الاسلام   کریمی تبار  بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی علیرغم هجمه‌های همه‌جانبه استکبار جهانی و تحریم‌های ناجوانمردانه، در اعماق قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای گرفته و هرروز بر پیشرفت و عظمت آن افزوده می‌شود.

او با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در طول این چهاردهه بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: هم اکنون جایگاه کشورمان به برکت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف صنعتی، نظامی، پزشکی، کشاورزی، ورزشی، هوا فضا، نانو تکنولوژی، اختراعات و تولید علم و ... در ردیف کشور‌های برتر دنیا قرار دارد، این در حالی است که قبل از انقلاب از این پیشرفت‌ها خبری نبود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه هیچ کسی در دنیا نمی‌تواند پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف را کتمان کند، عنوان کرد: امروزه دشمنان ما به پیشرفت‌های کشورمان در زمینه‌های مختلف اعتراف می‌کنند و به همین دلیل است که با مردم ایران دشمنی می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه مردم ایران قبل از انقلاب هیچ عزت و احترامی در عرصه بین المللی نداشتند، اعلام کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروزه مردم ایران در عرصه‌های داخلی و بین المللی حرفی برای گفتن دارند که دنیا را متحیر کرده است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت و احترام را به ملت ایران برگرداند، یادآور شد: انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و دست بیگانگان را از سر مردم ایران کوتاه کرد تا مردم بتوانند آزادانه تصمیم بگیرند و برای پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.