حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار، گفت: کادر درمان در جریان شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامت مردم از جان و دل مایه گذاشته‌اند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ضمن تقدیر از بانیان این مراسم ، با ابراز خرسندی از حضور در بین اساتید دانشگاه، از تلاش و جدیت مسئولان، اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در عرصه مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: این افراد در جریان شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامت مردم از جان و دل مایه گذاشته‌اند که قابل تقدیر است.

او ادامه داد: زینت‌های دنیوی انسان را به سوی خود جلب می‌کنند و متاسفانه برخی از انسان‌ها که جانشین خداوند بر روی زمین هستند، داشته‌ها و سرمایه‌های دنیوی را برای خود فخر می‌دانند و آخرت خود را از یاد می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار مطرح کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید یکی از فرصت‌هایی است که انسان را به تفکر سوق می‌دهد تا به اعمال و رفتار خود بیندیشد و تلنگری برای ارتقای سطح معلومات و موضوعات دینی، اعتقادی، اجتماعی و غیره در فرد باشد.

او اظهار کرد: اگر انسان همواره دنیای پس از این جهان را برای خود متصور باشد و مرگ را فراروی خود ببیند، یقینا ریشه‌های غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها خشکیده خواهد شد و خود را از لغزش‌ها دور خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: دلیل اینکه در دوران دفاع مقدس، داوطلبان شهادت بی‌شمار بودند این مطلب است که آنان می‌خواستند جان خود را با خداوند متعال معامله کنند و بهشت را در ازای آن نصیب خود نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.