هم زمان با دهه فجر،سه واحد صنعتی با اشتغالزایی برای ۱۳۲ نفر در شهرک صنعتی سلفچگان قم به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه واحد صنعتی با اشتغالزایی ۱۳۲ نفر در شهرک صنعتی سلفچگان با حضور استاندار قم به بهره برداری رسید.


آرکا صنعت راه ابریشم و لیان نور ابریشم با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار عدد لامپ پرژکتور، ۳۰۰ هزار عدد لامپ هالوژن و ۸۰۰ هزار عدد هالوژن و تولید ماهانه ۱۵ تن قطعات آلومینیومی و فلزی مورد نیاز پرژوکتور و هالوژن در شهرک صنعتی سلفچگان، و شرکت صنایع شیمیایی دارویی غدیر با ظرفیت تولید ۹میلیون و ۱۰۰ هزار عدد بطری یک لیتری و دو لیتری و ۵۰۰،۱۵۰ و۱۲۰ سی سی اتانول و مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل ۷۰ تا نود و نه و نیم درصد، سه واحد صنعتی بودند که امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسیدند.

محمود سیجانی رئیس سازمان صمت هم گفت: برای بهره برداری این واحدها ۲۳۰ میلیارد ریال با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شد.

بازدید و بررسی روند ساخت شرکت فولاد صنعت آذربایجان در زمینه تولید میلگرد در شهرک صنعتی سلفچگان از دیگر برنامههای استاندار قم در سفر به بخش سلفچگان بود.


این شرکت سال آینده با اشتغالزایی برای ۹۰۰ نفر به بهره برداری می رسد.

 

ساختمان دهیاری روستای راهجرد نیز دیگر پروژهای بود که امروز به بهره برداری رسید. 

 

بهرام سرمست همچنین امروز با حضور در منزل شهید ارتشی علی اکبر مهاجر شیرازی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای راهجرد به مقام شامخ ۲۱ شهید والامقام این روستا ادای احترام کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار