مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر با اشاره به اینکه تولید مس شهید باهنر کرمان در ۱۰ ماهه امسال ۲۷ درصد رشد داشته است، گفت: در این مدت ۲۶ هزار و ۷۰۰ تن تولید داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اشاره به آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است و استان کرمان اسطوره‌های زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که همچنان مثل یک جریان در جهان، پیش می‌رود.

او افزود: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین دارای ۲۴ شرکت مدیریتی هست که ۸۰ درصد فعالیت ما بنگاه داری است که یکی از  این شرکت‌ها، مس شهید باهنر کرمان  است که ۵۰ هزار سهام دار داریم.

سلیمانی با اشاره به اشتغال ۲۰ هزار کارگر در این مجموعه، بیان کرد: رشد تولید این مجموعه امسال،  ۶ درصد بیشتر از ۱۰ ماهه  مدت مشابه پارسال شده است. 

او با اشاره به اینکه  پارسال  ۲ هزار و  ۷۶۰ میلیارد تومان فروش داشتیم و در ۱۰ ماهه امسال ۵ هزار و  ۲۳۵ هزار میلیارد تومان فروش داشتیم، بیان کرد: هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان سود در ۹ ماهه امسال داشتیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین افزود: در سیستان و بلوچستان یکی از ذخایر معدنی طلا را گواهی کشف گرفتیم که ۷۳ میلیون تن ذخیره دارد .

او با بیان اینکه مس یکی از ظرفیت‌های کشور و در جهان یکی از صنایع فلزی پر مصرف است، افزود: ما تلاش می‌کنیم از خام فروشی جلوگیری کنیم و کاتد را خام نفروشیم. 

سلیمانی با اعلام اینکه توسعه مس شهید باهنر کرمان برای ما مهم است و آروزی ما این ست که به  زودی این مهم محقق شود، بیان کرد: اگر خدا بخواهد می خواهیم تا ۳ سال آینده مجموعه دیگری همچون مس شهید باهنر کرمان در استان کرمان راه اندازی کنیم.

او  با اشاره به اینکه مس شهید باهنر در ۱۰ ماهه امسال رکورد زد و  تولید آن۲۷ درصد رشد داشت، تصریح کرد: در این مدت ۲۶ هزار و  ۷۰۰ تن تولید داشتیم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر  با اشاره به اینکه ۲ هزار و  ۴۰۳ میلیون تومان فروش در ۹ ماهه امسال داشتیم، گفت: از لحاظ سود خالص ۹ ماهه امسال رشد ۱۲۴ درصدی داشته که سود آن به ۵۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

او با اشاره به اینکه ما ۱۵۰ میلیارد تومان مصوبه طرح توسعه داریم، گفت: افزایش سرمایه از سهام داران است.

سلیمانی بیان کرد: ما در بخش نوآوری ۹ محصول جدید داشتیم که لوله‌های آلیاژی از این نمونه است.

او با اعلام اینکه از  هرکس که ایده و تکنولوژی در زمینه مس دارد، استقبال می‌کنیم و مشارکتی کار می‌کنیم، بیان کرد: از دانشجویان و نخبگان استان دعوت به همکاری می‌کنیم.

ضیاالدینی، مدیر عامل مس شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم با اعلام اینکه رسالت ما تولید محصولات پایین دست بوده است، گفت: این مجموعه ۳۴ هزار قلم قطعات برای صنایع مختلف، نظامی و سرمایشی و گردشگری تولید کرده است.

او افزود: در مس شهید باهنر کرمان تولید و تنوع محصولات آن زیاد است که مدیون تلاش همه کارگران، و مهندسان و سهام داران هستیم.

ضیاالدینی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار دو نفر از اعضای هیئت مدیره ما کرمانی هستند، بیان کرد: انتقال دفتر مرکزی مس شهید باهنر کرمان از تهران به کرمان، اقدام مهمی بود و برکاتش این  شد که حساب‌های ما به بانک‌های کرمان آمدند.

او گفت:ما معین اقتصادی راین هستیم که برکات این حساب‌ها به توسعه شهر راین می‌رود.

 مدیر عامل مس شهید باهنر کرمان با اعلام اینکه مس شهید باهنر کرمان سودش در ۲ سال اخیر ۱۰ برابر شده است، بیان کرد:درآمد آن  قبلا ۶۲ میلیارد تومان بوده که طی دو سال اخیر ۶۴۰ میلیارد تومان شده است.

او گفت: با فرآوری معادن جدید اشتغال  را  از۶۰۰ نفر به هزار نفر می‌رسانیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار