مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، گفت: مرحله سوم مسابقات رالی جانبازان نخاعی استان با عنوان تور خانوادگی فجر ۴۲ امروز در جزیره قشم برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جواد محمدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این مسابقات با حضور ۲۳ جانباز نخاعی استان فارس در قالب ۲۳ خودرو از روز یکشنبه ۱۱ بهمن آغاز شده است.

او، بیان کرد:  این مسابقات در سه مرحله برگزارمی شود و شرکت کنندگان در روز نخست این رقابت ها ابتدا در مرحله اول از شیراز به سمت لارستان حرکت کردند و در مرحله دوم در همان روز، مسافت لارستان به سمت بندر پل را طی کردند.

محمدی، تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از دو روز استراحت، امروز سه شنبه ۱۴ بهمن از ساعت ۹ و نیم صبح در مرحله سوم این مسابقات در جزیره قشم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز ادامه داد: این مسابقات در ۶ ایستگاه ثبت و نظارت می شود که خودرو ها طی یک زمانبندی مشخص می بایست از این ایستگاها عبور و رکورد زمانی خود را ثبت کنند.

او، افزود: مرحله سوم این مسابقات رالی جانبازان نخاعی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد و مراسم اختتامیه نیز عصر امروز با حضور سیدمستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردوییبنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در جزیره قشم برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار